FFW logo

Bysted is now FFW.
Meet up with us here.

  

Lav nationens lækreste kollegieret

I tæt samarbejde med Forbrugerrådet har Bysted udviklet kampagnen KollegieKogeri 2010. Kampagnen, der er målrettet alle Danmarks kollegiebeboere, sætter fokus på glæden ved at gå i køkkenet og lave mad med gode råvarer – sammen. Det skal nemlig være slut med dåsemad og kedelige frysepizzaer.

Kampagnen afvikles på Facebook, hvor alle unge, der bor på kollegium eller i ungdomsbolig, inviteres til at koge med. Hovedpræmien er en middag for hele køkkenet med Brødrene Price. Blandt de 10 retter, som har fået flest vennestemmer, udvælger Junior-kokkelandsholdet og repræsentanter fra Forbrugerrådet hvilke tre retter, der skal gå videre til finalen. Brødrene Price er overdommere og tildeler første, anden og tredje præmien til nationens lækreste kollegieretter.

www.facebook.com/kollegiekogeri

Læs mereLæs mindre

Hør mere om projektet hos
på telefon eller